tirsdag 15. mars 2011

Den kulturelle uka

Denne uka gikk med til å korte ned etterslepet, ei uke med turneringsspill fører med seg. 7 dager med med litt færre arbeidstimer setter sitt preg. Uka var dessuten veldig regnfylt, med over 40mm et døgn. Mye av arbeidstida bestod av gjødsling av green-området, og å rette opp bunkere som hadde blitt rasert av regnværet.


I løpet av den siste tida har jeg fått med meg mange forskjellige arrangementer. Karnevalet i Cadiz var gedigent. Er kun karnevalet i Rio de Janeiro som overgår det, i følge ulike kilder. Ellers fikk jeg sett nok en flamencoforestilling, som jeg vil rangere som nummer 1 av de jeg har vært tilstedet på. På lørdag tok Karin og Niels oss med til surfebyen Tarifa og en topptur på Gibraltar. Det var artig med en tur innom engelsk fastland, og å spasere med levende aper på kloss hold. Uka avsluttet Kenneth og jeg med et døgn i Sevilla. Vi tok toget fra Jerez, så kampen mellom Sevilla-Barcelona og reiste tilbake dagen etter. Å få se en skikkelig spansk fotballkamp "live", var noe jeg hadde sett fram til. Litt synd Barcelona ikke klarte mer en uavgjort, men desto bedre var stemningen på arenaen.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar