søndag 3. april 2011

Uke 13

Denne uka har jeg vaert mye med Andres, og vedlikeholdt og kontrollert vanningsanlegget. Dyser, spredere og koblinger har blitt koblet fra hverandre, renset og satt pä plass igjen. Jeg har ogsä fätt innföring i bruk av satelittene/ betjeningsautomatene for anlegget. I tillegg har jeg plantet traer, som skal ha nytteverdi som hekk etterhvert og beskjaert palmer.



Pä Jerez sin egen motorsportbane har vaert arrangert VM-löp for MotoGP og de andre motorsykkelklassene denne helga. Det er en voldsom interesse rundt motorsport her. Antall tilreiseiende til Jerez og omegn, og ikke minst antall tilskuere pä banen, har vaert enormt i helgen. Jeg var der en stund pä lördag og pä löpsdagen, söndag. Det var ordentlig moro, og har for min del skapt interesse for en ny sport.

2 kommentarer:

  1. MotoGP er spennende saker! Det gikk unna, kan jeg tenke meg? Jeg ser at flere av kommentarene jeg har lagt inn på bloggen din ikke har kommet med. Vet du noe om det?

    SvarSlett
  2. Jeg har 8 kommentarer av deg. De ser jeg pä bloggen. Ellers vet jeg ikke om noe annet?

    SvarSlett