mandag 7. februar 2011

De første dagene hos Jerigolf

Etter tre uker med språkopplæring har vi begynt å jobbe. Jeg har allerede jobbet ei uke hos Jerigolf. Det har vært ei innholdsrik uke med mange nye arbeidsoppgaver. Jeg har blitt godt mottatt av mine nye kollegaer og samarbeidet har gått bra. Språklig sett har jeg mer å gå på, men jeg kan gjøre meg forstått. Andre dagen etter jobb, ble jeg invitert til en sosial sammenkomst med kollegaer og ulike folk med tilknytning til Jerigolf. Det var en fin anledning for meg til å bli bedre kjent med mine kommende arbeidskamerater.


De første dagene har jeg hatt varierte oppgaver; fra å slodde bunkere, rette opp skader etter kaniner, flyttet hull på greener mm. Været har vært upåklagelig, selv om det har vært kjølig om morgenen. Jeg har sett is på blirutene og rim på gresset. Utpå dagen blir det derimot knallfint. Arbeidstøyet har også kommet på plass, så nå er jeg en av gutta ;)


Foruten en hverdag med arbeid får jeg med meg litt fotball og oppdateringer på sport generelt. Ellers har vi testet ut "spa" og avlagt et besøk i dyreparken.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar