mandag 10. januar 2011

De første dagene i Spania

Nå har reisevennene mine og jeg endelig kommet til Spania. Etter ankomst i Malaga lørdag ettermiddag har vi fått innredet oss i leiligheten i Jerez, og fått tak i de mest nødvendige tingene vi trenger.Våre kontaktpersoner (Karin og Niels) har vært enestående hittil, og sørget for en topp start på oppholdet. De har tatt oss med på en liten sightsing og vist oss hovedårene i Jerez.

Janeth, Kenneth og jeg har også testet ut det spanske kjøkken, som hittil har svart til forventningene. I dag hadde vi vår første språkøkt med språklærer David. Med kun fire personer i gruppa, var jeg spent på opplegget, men jeg synes vi kom godt ut i fra det. Etter en slik effektiv økt, kan det love bra for fortsettelsen.

Hasta luego!

2 kommentarer:

  1. Takk for bra blogg, Kristian! Vi følger med videre.

    Hilsen Pål

    SvarSlett
  2. Hei, Kristian! Dette lover bra for fortsettelsen:-) Jobb hardt med spansken!

    Gard

    SvarSlett