søndag 20. mars 2011

Bursdag :D

Det har vært en noe ruskevær denne uka også. Golfbanen er flekkvis ganske mettet med vann nå. I daler og søkk står det vann opp i dagen. Noe arbeidet har fortsatt vært å få bunkerne i ordentlig stand. Ellers har jeg blitt satt til å klippe roffen/røffen på store deler av banen, med den største klipperen de har tilgjengelig. Roffen/ røffen er alt det "normale" gresset rundt hvert enkelt hull. Alt utenom tee, fairway og green. Det er en oppgave som kan se endeløs ut, men maskinen farer over mange kvadratmeter i timen. Resultatet ser en tydelig, og arbeidet bedrer helhetsinntrykket på banen betraktelig.



På tirsdag fikk jeg besøk av min mor og far. Det var et gledelig gjensyn. De hadde sett fram til å tibringe noen dager i Jerez og rundt om i Andalucia. Et besøk i en bodega og en omvisning på golfbanen, var bare noe av det de fikk med seg. På fredag reiste vi alle tre til den hvite landsbyen Arcos. Det var et bratt og mektig skue. Ganske utrolig å reise noe byggverk så på kanten av en fjellskrent. Etter visitten i Arcos, gikk turen til Cadiz. Der ble det kaffe kake på min aller første bursdagsfeiring på Spansk jord. Det var en flott dag med strålende solskinn langs Atlanterhavskysten :)



2 kommentarer:

  1. Gratulerer med dagen som var! Veldig bra at du har fått med så mye om jobben, Kristian. Fint å vise fram på fagprøva.

    SvarSlett
  2. Takk for det, Gard :)Får gratulere deg også, med vel gjennomført birken! Virke som det var et supert arrangement ut i fra de tilbakemeldingene jeg har fått med meg.

    SvarSlett